07.01.2014

Philips LED Campagne

Optimize and save

Fegime en Philips lanceren de derde gezamenlijke internationale marketingcampagne.

Voor het derde achtereenvolgende jaar ontwikkelen en organiseren Fegime en Philips een gezamenlijke internationale marketingcampagne in heel Europa. De centrale boodschap van 'Optimize and save' is, dat overschakelen van conventionele op LED-verlichting de kwaliteit van uw licht verbetert en enorme besparingen oplevert op de energie- en bedrijfskosten. De campagne propageert LED-oplossingen in vier toepassingsgebieden: kantoren, industrie, horeca en winkels.

Tijdens de campagne zullen in Fegime-vestigingen persoonlijke ontmoetingen en producttrainingen plaatsvinden. Installateurs kunnen hier informatie krijgen over de nieuwste LED-oplossingen en -technologieën en over speciale aanbiedingen rond de geselecteerde campagneproducten. Om deze bijeenkomsten te ondersteunen, is een toolkit ontwikkeld, die is vertaald in de talen van alle deelnemende landen. Deze toolkit bestaat uit een speciale campagnebrochure, een verkooppresentatie, gratis monsters, onlinebanners, vloerstickers en een cadeautje: een LED-USB-stick.

De campagne wordt gehouden in het 1e kwartaal van 2014.

Samen maken Philips en Fegime de realisatie van een fantastische, zakelijk effectieve verlichtingsoplossing tot een eenvoudig, gestroomlijnd proces voor onze klanten. Als u met ons samenwerkt bij het implementeren van een totale verlichtingsoplossing, bent u verzekerd van een resultaat dat u een maximale impact en verlichtingskwaliteit biedt met een minimum aan gedoe en risico's.

 

Klik hier voor meer informatie.

Terug naar overzicht

NEWS

Blijf Up-To-Date
Voor het meest recente nieuws verwijzen wij u graag naar de internationale pagina van Fegime. Klik...
>> lees verder

Philips LED Campagne
Optimize and save Fegime en Philips lanceren de derde gezamenlijke internationale...
>> lees verder

Nieuwe website FEGIME Nederland
in november is de nieuwe website van FEGIME Nederland gelanceerd.
>> lees verder